مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-09اجتماعي

فارس من| تردد قایق های شخصی، علت اصلی انتقال سنبل آبی به شنبه بازار روگا


رییس اداره محیط زیست بندرانزلی با بیان اینکه علل اصلی انتقال سنبل آبی به محدوده شنبه بازار روگا، تردد قایق های شخصی می باشد، گفت: سنبل آبی معمولا بعد از بارندگی و سیلاب یا با تردد قایق ها در مسیر جابجا و شناور می شوند و به سمت شنبه بازار روگا هدایت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فومن، سامانه فارس من خبرگزاری فارس،  سامانه ای برای ثبت و پیگیری مطالبات مردمی است که طی سال های اخیر راه اندازی شده و خادمان رسانه ای مردم در آن متعهد شده اند تا در سریع ترین زمان موضوع ثبت شده مردم را پیگیری و به اطلاع آن ها برسانند.

اخیراً مطالبه ای با عنوان  حمله گیاه مهاجم سنبل آبی به شنبه بازار روگا (پل انزلی)  در سامانه فارس من ثبت شد که در آن مطالبه گر مطرح کرده بود: مدتی پیش در رسانه ها اعلام شد؛ که 35 تن گیاه مهاجم سنبل آبی از تالاب انزلی جمع آوری و در محلی دپو شده است؛ اما هیچگاه محل دپوی این گیاه مهاجم اعلام و رسانه ای نشد.

از آن جایی که این گیاه به دلیل جذب فلزات به ریشه خود به شدت سمی است و می تواند برای ساکنین محیط پیرامون خود خطراتی همچون بیماری های پوستی و سرطان ایجاد کند نوع دپوی این گیاه از اهمیتی جدی برخوردار است.

اکنون پس از یک باران تابستانی توده عظیمی از این گیاه به محدوده رودخانه شنبه بازار روگا (پل انزلی) و نزدیک ترین حالت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تردد قایق های شخصی، علت اصلی انتقال سنبل آبی به شنبه بازار روگا

فارس من| تردد قایق های شخصی، علت اصلی انتقال سنبل آبی به شنبه بازار روگا